چه مدت می تواند زنده با مرحله 3 بدون دیالیز بیمار بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند زندگی می کنند در مرحله 3 بدون دیالیز بیمار بیماری مزمن کلیه؟ به تازگی، بیشتر و بیشتر مردم این سوال را در وب سایت ما مشورت وجود دارد. من می دانم که مرتبط با بسیاری از بیماران است، بنابراین تصمیم گرفتم جواب برای به اشتراک گذاشتن اینجا و امید آن می تواند شما را در برخی از خاص کمک کند.

همانطور که همه ما می دانیم، CKD را می توان به پنج مرحله با توجه به سطح کراتینین تقسیم شده است. عملکرد کلیه از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه آسیب دیده است متوسط​​، آن را بسیار جدی است. بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله می باشد، بدون نیاز به دریافت دیالیز وجود دارد. بنابراین، بدون دیالیز شما همچنین یک فرصت برای زندگی کردن به مدت طولانی. اما اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، شما ممکن است به اورمی قرار می گیرند، پس شما باید برای دسترسی به دیالیز.

این سخت است برای گفتن چه مدت می تواند شما را با این بیماری زندگی می کنند، چرا که بسیاری عوامل می توانند بر آن اثر وجود دارد. مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه پس از کنترل رژیم غذایی، استاندارد درمان مواد مخدر، ممکن است کنترل به طور موثر، حداقل به تاخیر در توسعه بیماری کلیه است. اگر درمان به موقع نیست، مرحله سوم از بیماران به زودی به چهار دوره می گیرند، و آن سخت است معکوس شود. بنابراین من به شما نشان می دهد به یک بیمارستان معمولی و یک درمان مناسب در زمان. اگر به اندازه کافی خوش شانس، شما ممکن است با مرحله 3 برای مدت طولانی زندگی می کنند و یا بهبودی از آن. پس از سالها تحقیق، کارشناسان ما برخی از درمان های جدید است که ثابت شده است که درمان های موثر برای درمان CKD را اختراع کرد. با کمک آنها، شما می توانید طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

از مطالب فوق، شما چیزی در مورد چه مدت می تواند زندگی می کنند در مرحله بدون دیالیز بیمار 3 CKD دانم. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه مدت می تواند زنده با مرحله 3 بدون دیالیز بیمار بیماری مزمن کلیه

 





:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند زنده با مرحله بیمار 3 CKD بدون دیالیز، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: